POŁOŻENIE
w miejscowości Lloret de Mar, obok głównej drogi prowadzącej z Blanes do Lloret de Mar, 900 metrów od centrum Lloret. W odległości ok. 80 km od Barcelony i ok. 37 km od lotniska w Gironie. W pobliżu hotelu znajdują się liczne sklepy, puby, restauracje, dyskoteki oraz przystanek komunikacji miejskiej.
PLAŻA
400 metrów od plaży Fenals, publicznej i piaszczystej z łagodnym zejściem do morza. Serwis plażowy płatny.
HOTEL
KATEGORIA LOKALNA 4*
Zadbany obiekt 6-piętrowy, zbudowany w 1970 roku, całkowicie odnowiony w 2003 roku. Miejski hotel z zadbanym ogrodem.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
Recepcja czynna 24h, 2 windy, przechowalnia bagażu, restauracja, kafeteria, bar, kącik TV, wypożyczalnia samochodów, odpłatny parking oraz informacja turystyczna.
INTERNET
Darmowe Wi-Fi w holu, punkt internetowy za dopłatą.
SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA
bezpłatnie: basen o powierzchni 153m i głębokośći od1 do 2,5m, siłownia, leżaki i parasole, ręczniki plażowe ( depozyt), muzyka na żywo w barze kilka razy w tygodniu.
odpłatnie: bilard, sauna, jacuzzi, sporty wodne przy plaży.
DLA DZIECI
brodzik o powierzchni 16m i głębokości 60cm, plac zabaw, łóżeczko na zamówienie przed wylotem.
ZAKWATEROWANIA
Oferuje 132 pokoi rozmieszczonych na 6 piętrach. Dwuosobowe pokoje z możliwością dwóch dostawek dla dzieci lub jednej dostawki dla osoby dorosłej, wyposażone w łazienki, suszarki do włosów, TV/SAT, telefon, odpłatny sejf i odpłatną mini lodówkę, żelazko i deskę do prasowania oraz balkon lub taras. Klimatyzacja w terminie 15.06.-15.09.2016.
WYŻYWIENIE
HB śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
FB śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Napoje do obiadów i kolacji dodatkowo płatne.
INFORMACJE DODATKOWE
www.fenalsgarden.com
Na miejscu w recepcji hotelu pobierana jest obligatoryjna opłata klimatyczna.
CENA
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany: Wizzair - 23kg (szerokość: 1,499 m, wysokość: 1,194 m, długość: 1,715 m), Ryannair - 15kg (możliwość dokupienia bagażu do 20kg), bagaż podręczny o wymiarach: Wizzair - mały, o wymiarach nieprzekraczających 42x32x25 cm, Ryannair - 10kg o wymiarach 55x40x20 cm oraz 1 małą torebkę o maksymalnych wymiarach 35x20x20 cm; transfer lotnisko - hotel - lotnisko /nie dotyczy ofert z dojazdem własnym/;
zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (nie dotyczy regionu ALCUDIA na Majorce), ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych;
Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert COSTA BRAVA) nie jest wliczony w cenę.
Klienci zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5 ***** 2,50 / Pax / dzień; Hotele 4 **** 1,25 / Pax / dzień; pozostałe obiekty 0,75 / Pax / dzień. Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Opłata dotyczy tylko 1szego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
WARUNKI WJAZDOWE
dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.